poniedziałek, 4 grudnia 2023

Świąteczny Layout z Kociej Niespodzianki | Matilde

Witajcie!
Jeśli chodzi za Wami czasami ochota na zrobienie jakiejś pamiątki ze świątecznych dni, a nie macie pomysłu i zacięcia do robienia albumów, to polecam layout. Najczęściej jest to praca przygotowana na papierze w formacie 30x30cm, w której główną rolę odgrywa zdjęcie. Dookoła niego budujemy kompozycję z różnych dodatków, nawiązujących tematycznie do zdjęcia i historii, którą chcemy utrwalić. Mogą też pojawiać się elementy journalingu.
W Kociej Niespodziance - zestaw scrapbooking jest sporo ciekawych papierów, a co najważniejsze również takich, z których można powycinać różne elementy. Ja na zrobienie mojego LO przeznaczyłam dwa papiery - jeden (z bardzo milutkim wzorem sweterka) na bazę, a drugi z dodatkami, które pieczołowicie wycięłam i poukładałam wokół zdjęcia. Moja kompozycja jest delikatnie podniesiona, a wykorzystałam do tego kawałki tektury z pudełka kitowego :). Tym razem postanowiłam działać tylko z wykorzystaniem produktów z pudełka, więc nie dodawałam, jak to mam w zwyczaju, mediów i stempli. Jedyne na co się skusiłam na końcu, to delikatne chlapnięcia rozwodnioną białą farbą akrylową. Wykorzystałam też mini śnieżynki z arkuszy tekturek oraz zwykłą białą nitkę, która fajnie wypełnia puste przestrzenie. Bombki i inne elementy udekorowałam odrobiną preparatu imitującego szron, który dzięki wygodnej formie pisaka bardzo dobrze się aplikuje nawet na niewielkie powierzchnie.
Zachęcam Was do tworzenia tego typu form, bo naprawdę bardzo przyjemnie przegląda się je po jakimś czasie 😊
Pozdrawiam serdecznie,
Matilde

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz