środa, 6 grudnia 2023

Dekoracja w ramce - Mini domek i balony | Zuza

Moja dzisiejsza inspiracja to dekoracja do zawieszenia na ścianie – maleńki domek 3d unoszony przez balony. Całość umieściłam w starej, drewnianej ramce. Balony wykonałam z masy super lekkiej za pomocą foremki – sklejałam ze sobą dwa wyciski, wkładając w środek kawałek sznurka. Jednocześnie zwilżonym wodą palcem wygładzałam łączenie dwóch wycisków. Następnie pomalowałam je farbami akrylowymi, a po wysuszeniu przetarłam pastą woskową Pentartu (chameleon białe złoto). Domek z kolei potuszowałam tuszami Distress, a w oknach przykleiłam po kawałku kalki. Zrezygnowałam z daszku z zestawu i zrobiłam dach z kawałka jakiegoś tekturowego pudełka zrywając wierzchnią warstwę papieru i odsłaniając tekturę falistą. Zarówno na ściany jak i na dach nałożyłam zabarwioną odpowiednio pastę pękającą. Moje tło to papier z kolekcji „Christmas workshop” od UHK Gallery. Za pomocą szablonu dodałam napisy z pasty strukturalnej, pojawiło się kilka odbitek stempli, a także nałożone przez szablon cyfry. Nie mogło również zabraknąć chlapań oraz tuszowania brzegów.
pozdrawiam
Zuza

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz