wtorek, 19 grudnia 2023

Bombka decoupage + video | K.mill

Na chwilę przed świętami przygotowałem dla was tutorial bombkowy, a żeby była niespodzianka, to tym razem bez mojego komentarza. A tak na poważnie, to moje gardło zaniemogło i nie dałem rady tego zrobić, ale mam nadzieję, że w filmie wszystko jest dosyć jasno pokazane. Do pracy wykorzystałem jeden z ulubionych papierów, który połączyłem fragmentem innego arkusza i w ten sposób powstał kolarz, a do tego kilka drobnych elementów ręcznie malowanych- bo takie połączenia w decoupage'u lubię najbardziej. Oczywiście całość została zabezpieczona niezliczaoną ilością lakieru, ale to już nie powinno być już dla nikogo zaskoczeniem. Wesołych Świat jeszcze wam nie życzę, bo spotykamy się jutro na żywo on-line, a tym czasem miłego słonecznego dnia albo takiego, jak lubicie!


pozdrawiam
Kamil

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz