poniedziałek, 13 listopada 2023

Świąteczny czekoladownik + video | Karolina

Hej Kochani! Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moją kolejną pracę z wykorzystaniem zestawu Zimowej Kociej Niespodzianki w wersji scrapbookingowej. Tym razem przygotowałam dla Was czekoladownik pachnący pomarańczami i cynamonem, więc wszystkim tym, czym powinny pachnieć święta. Powiem Wam, że jest to chyba mój pierwszy czekoladownik w życiu, ale już jestem pewna, że nie ostatni, ponieważ jest to przecież genialny pomysł na dodatek do prezentu, czy też mały upominek dla bliskiej nam osoby. W dodatku po dodaniu życzeń mamy takie dwa w jednym - kartkę i prezent, a takie praktyczne i wielozadaniowe rozwiązania to ja bardzo lubię!
Tak jak wspomniałam mój czekoladownik powstał prawie w całości z kitu, który jeszcze wciąż znajdziecie na półkach w Kotach. Dodałam tu od siebie dosłownie parę elementów, które bez trudu możecie wymienić lub pominąć. Z resztą cały proces tworzenia czekoladownika nagrałam i film oczywiście czeka na Was. Dajcie znać, jak podoba Wam się taki pomysł i czy skusicie się na stworzenie swojej pracy w oparciu o mój tutorial, do czego oczywiście Was zachęcam, bo niezwykle miło tworzyło mi się ten projekt!


pozdrawiam
Karolina

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz