poniedziałek, 20 listopada 2023

Świąteczna dekoracja | Marta

Cześć,
dzisiaj przychodzę do Ciebie ze świąteczną dekoracją do Twojego pokoju. Gwiazdkę z HDF ozdobiłam papierami Lemoncraft z kolekcji "Wonderful Christmas". Ułożyłam bogatą kompozycję z elementów do wycinania, materiałowych kwiatów i koronki. Dla świątecznego nastroju dodałam konturówką krystaliczny śnieg, szklane mikrokulki oraz delikatne cekiny.
Gotowa gwiazdka może służyć jako piękna ozdoba na ścianie, do powieszenia w oknie, na drzwiach czy jako element stołu dekoracyjnego. Możesz też dodać małą zawieszkę i zrobić z niej uroczy prezent dla bliskiej osoby! Taka ręcznie wykonana ozdoba to świetny sposób na dodanie osobistego akcentu do wnętrza i stworzenie niepowtarzalnego klimatu świątecznego!
Mam nadzieję, że zachęciłam Cię do stworzenia swojej dekoracji.

Kreatywnego dnia!
Marta

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz