wtorek, 28 listopada 2023

Kartka z Kociej Niespodzianki | Karolina

Hej Kochani! Kotkowe social media wypełniają się coraz to nowymi pracami z Kocich Niespodzianek i ja wcale się nie dziwię, bo obie wersje są genialne, pobudzają do kreatywnego tworzenia i dają wiele możliwości! Ja niedawno zostałam po raz drugi mamą małego Tadeuszka i przyznam, że tych chwil na tworzenie mam obecnie jak na lekarstwo, dlatego tym bardziej cieszę się, że mam gotowy pakiet materiałów do którego mogę przysiąść i nie myśleć co z czym połączyć. Udało mi się stworzyć już kilka prac w oparciu o scrapbookingową wersję Niespodzianki i dzisiaj chciałabym Wam pokazać jedną z nich. A będzie to praca dość nietypowa jak na mnie, bo powiedziałabym, że w stylu clean&simple, więc jak widzicie Kocia Niespodzianka pobudza nas również do wyjścia ze swoich schematów.

Jak zobaczyłam te urocze zwierzątka, od razu wiedziałam, że będę chciała coś z nimi stworzyć, ale nie przypuszczałam, że akurat tego misia połączę ze świątecznym wieńcem wyciętym z arkusza z elementami do wycinania od Mintay papers. A tu zupełnym przypadkiem okazało się, że miś wpasował się w wieniec idealnie! Do tego kraftowy papier, lekko przełamany papierem w biało-czerwoną kratkę i sznurkiem, delikatne dodatki w postaci tekturki, kropek ze Snow Pena i kokardki ze śnieżynkową zawieszką i moja pierwsza świąteczna kartka jest gotowa. A jeśli chcecie zobaczyć jak powstawała, to zapraszam Was na instagrama, gdzie możecie cały proces zobaczyć w rolce, którą dla Was przygotowałam.
pozdrawiam
Karolina

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz