piątek, 24 listopada 2023

Dekoracje z motywem książek | Zuza

Moja inspiracja w temacie „książki” to dekoracje z wyciętymi grafikami od UHK Gallery. Swoją pracę zaczęłam od pomalowania okien (arkusz tekturek Mintay) farbą w kolorze ciemnej zieleni oraz czerni. Następnie poprzecierałam je złotym woskiem. Od spodu przyklejona jest kalka, na której zrobiłam nieregularne plamy z tuszu Distress Oxide w kolorze Peeled paint, na kalkę dokleiłam wyciętą wykrojnikiem serwetkę z czarnego papieru i także przetartą złotym woskiem. Część gałązek to są tekturki (również Mintay), a część to elementy wycięte wykrojnikami. Każdą dość nieregularnie pobarwiłam tuszami w kolorze – Antique linen, Tea dye, Peeled paint oraz Gathered twigs. Na niektórych listkach odbiłam stempel z napisami wykorzystując tusz w kolorze Vintage photo. Do uzupełnienia kompozycji wykorzystałam kawałki porwanego tiulu oraz mikrokulki w kolorze złotym oraz czarnym (te farbowałam sama czarną farbą akrylową). Dodałam jeszcze wycięte motylki oraz czarne chlapania.
Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do zrobienia własnej pracy z motywem książki.
pozzdrawiam
Zuza

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz