piątek, 27 października 2023

Medalion z jesiennym ptaszkiem | Hannas

Medalion utrzymany w jesiennym klimacie powstał z produktów umieszczonych w paczuszce Kocia Niespodzianka. Zapewne wiecie, że nasz sklep przygotował tym razem dwie wersje pudełek-niespodzianek ze wspaniałymi materiałami - scrap i mixed media. Ja swoje projekty tworzę w oparciu o tę drugą wersję. A jeśli ktoś by chciał jeszcze zakupić paczuszkę i pobawić się produktami, z których stworzyłam swoje ostatnie prace - poprzednią i dzisiejszą, to zachęcam do wizyty na stronie sklepu.
Zawartość Kociej Niespodzianki ma dość mocny związek z Bożym Narodzeniem i daje możliwość zrobienia wielu prac w klimacie świątecznym, a przynajmniej zimowym. Ja, muszę przyznać, uwielbiam jesień, dlatego postanowiłam tym razem zrobić jesienną zawieszkę - medalion, do wykonania której wykorzystałam przede wszystkim foremkę od Mila Project (nigdzie nie jest dostępna poza Kocią Niespodzianką) oraz masę superlekką. Ślicznego ptaszka wycisnęłam z foremki, natomiast gałązki i listki sama ulepiłam. Po naklejeniu kompozycji na medalion całość pokolorowałam w barwach jesieni. Na końcu zawiązałam wstążeczkę, a niektóre elementy delikatnie przetarłam złotym woskiem.
Dodam jeszcze tylko, że bardzo się cieszę, iż udało mi się wykonać tę jesienną pracę, która zmotywowała mnie do stworzenia kolejnej, oczywiście również na bazie produktów z Kociej Niespodzianki. Niebawem ją ukończę i nie omieszkam zaprezentować.
Pozdrawiam
Hannas

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz