poniedziałek, 4 września 2023

Tamborek z ptakiem | Zuza

Hej hej. Bardzo lubię motyw ptaka w projektach, więc na moją kolejną inspirację zrobiłam tamborek z ptaszkiem w odcieniach różu.
Swoją pracę zaczęłam od przygotowania tła. Papier do mixmedia pokolorowałam tuszami distress używając ich na mokro tj. odbity tusz na folii spryskiwałam wodą, a następnie przenosiłam na papier. Wykorzystałam do tego tusz Distress Oxide w kolorze Antique linen oraz Tattered rose. Następnie w odbity i zwilżony tusz Distress Ink Wiem Lipstick położyłam maskę z marokańską konieczną i przeniosłam ją na moje tło, tak samo zrobiłam z kolorem Iced Spruce, tylko tutaj nieco przesunęłam odbity wzór. Efekt bardzo mi się podobał jednak uznałam, że do mojego projektu jest zbyt intensywny. Dlatego szpatułką nałożyłam na całość cienką warstwę gesso.
Na domki z hdf pędzelkiem nałożyłam pastę gesso nadając subtelną teksturę, po wysuszeniu pomalowałam farbami akrylowymi w kolorze ivory, różu i brązu. Dodatkowo fluidem akrylowym w kolorze burt sienna dodałam zacieki od góry oraz w dziurce. Na wykończenie wykorzystując metodę suchego pędzla położyłam jasną farbę.
Wykrojnikiem od Sizzixa wycięłam ptaka i go potuszowałam. Brzuch Antique linen i plamki z Vintage photo, natomiast cała reszta to połączenie Aged mahogany i Vintage photo. Również gdzieniegdzie podbarwiłam tamborek, tak aby pasował do całości.
Z tak przygotowanymi elementami zaczęłam tworzyć kompozycje. Papier z tłem dociełam i dokleiłam do tamborka. Położyłam odrobinę sizalu i przykleiłam domki oraz naturalne gałązki. Podokładałam kwiaty z zestawu die cuts od 49andMarket i na kostkach dystansowych przykleiłam ptaka. Na koniec pochłapałam jeszcze moją pracę Distress Ink Aged mahogany.
pozdrawiam
Zuza

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz