środa, 27 września 2023

Pudełko z kamieniczkami w innej odsłonie | Hannas

Opisując moją ostatnią pracę, wspomniałam, że wyciskami kamieniczek z foremki Stamperii ozdobiłam dwa pudełka. Poprzednio pokazałam skrzyneczkę, na wieczku której znalazły się trzy foremki. Dzisiaj chcę pokazać szkatułkę ozdobioną czterema mniejszymi kamieniczkami z tej samej foremki.Inna też jest kolorystyka samych kamieniczek oraz pudełka - bardziej stonowana i pastelowa. Nie zabrakło jednak patyka oraz własnoręcznie ulepionej miniaturki kamieniczki z glinki samoutwardzalnej, którą zawiesiłam na uchwycie. Zdobiąc dwa pudełka wyciskami z jednej foremki, chciałam pokazać, że można stworzyć prace w innej stylistyce i tak naprawdę mieć dwie różne szkatułki. Każdy bowiem może sobie wymyślić własną kompozycję i pobawić się kolorami tak, aby powstało dzieło spełniające Wasze oczekiwania.
Pozdrawiam
Hannas

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz