środa, 6 września 2023

Pudełko w stylu vintage | Agnieszka

Witajcie kochani
Dzisiaj na swoja inspirację przygotowałam postarzane pudełko z wykorzystaniem papierów ryżowych od ITD Collection.
Drewniane pudełko przeszlifowałam papierem ściernym. Boki pomalowałam farbą akrylową Stamperii z serii Allegro ivory, a wieczko i spód kolorem avocado. Całość przeszlifowałam papierem ściernym i pokryłam wieloma warstwami lakieru matowego Pentart. Przy pomocy taśmy maskującej namalowałam paski na bokach pudełka, a następnie na środku odbiłam szablon Stamperii z kolekcji "Me&you". Ponownie całość zabezpieczyłam lakierem matowym. Na górę pudełka, w formie dekoru postanowiłam wykorzystać kółko z hdf z bombki dostępnej w sklepie. Najpierw pokryłam je bonding primerem Pentart, następnie białą farbą akrylową Stamperii i nakleiłam papier ryżowy z piękną gąską w stylu retro z zestawu papierów RSM. Srodek pudełka pomalowałam farbą akrylową białą i nakleiłam papier ryżowy od ITD collection. Boki pudełka w srodku pomalowałam farbą akrylową avocado. Całość wielokrotnie pokryłam lakierem matowym szlifując papierem ściernym pomiedzy kolejnymi warstwami. Całe pudełko postanowiłam troszeczkę pochlapać dwoma kolorami farb ivory i ciemny brąz. Dodalam troszeczke wycisków z foremek, pomalowalam je kolorem ivory a listki zielonym i avocado.
Dodałam metalowe nóżki i uchwyt do pudełka pomalowane kolorem avocado i ivory. Całość postarzyłam vintage antiquing paste ze Stamperii.
Pozdrawiam
Agnieszka

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz