czwartek, 31 sierpnia 2023

Rodzinne wspomnienia - strony z albumu | Kasia

Dzisiaj chciałam Wam pokazać dwie karty z albumu, który tworzę dla moich ulubionych rodzinnych zdjęć. Postanowiłam zacząć od kart, ponieważ moje próby stworzenia albumu dla siebie zwykle kończyły się na zrobieniu okładki, dlatego teraz zmieniłam taktykę. Na pierwszy ogień poszły moje zdjęcie z dzieciństwa z babcią i dziadkiem. Całość ma mocno starociowy charakter, w spokojnej kolorystyce, bo właśnie taki klimat najbardziej mi tutaj pasował. Jeśli chodzi o kwestie techniczne, to wykorzystałam tutaj świetne wykrojniki Sizzix, którymi możemy wyciąć mnóstwo etykietek, kopertki, slajdy, mamy tam drobne cyferki i literki. Całą moją kompozycję stworzyłam właśnie z takich elementów. Możecie powycinać dodatki z idealnie pasujących do projektu papierów, możliwości są nieograniczone.
pozdrawiam
Kasia

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz