czwartek, 10 sierpnia 2023

Morskie pudełko | Marysia

Witajcie!
Lato w pełni więc znów przychodzę z morskim tematem. Tym razem przygotowałam pudełko z cudownym papierem Alchemy of Art. Co do technicznego aspektu wykonania, to dół pudełka opaliłam palnikiem a następnie wyszczotkowałam. Na wieczku nożykiem wycięłam rowki imitujące deski. Dół pomalowałam lasurem w kolorze orzecha z odrobiną białej farby a górę niebieskim lasurem z małą ilością hebanu i białej farby akrylowej. Cudny motyw papieru ryżowego nakleiłam na kartonik z odzysku (może być z teczki na dokumenty), który w pierwszej kolejności pokryłam primerem i białą farbą akrylową. Brzegi obrazka pocieniowałam a następnie postarzyłam patyną olejną a po dokładnym wyschnięciu pokryłam lakierem szklącym. Gotowy obrazek przykleiłam do wieczka, dorzuciłam kilka dodatków i pudełko gotowe. Osobiście bardzo lubię prace malowane lasurem i mam nadzieję że i Wam przypadnie do gustu moja propozycja.
pozdrawiam
Marysia

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz