czwartek, 13 lipca 2023

Tagi z dziewczynkami | Kasia

Cześć!
Tagi to jedna z moich ulubionych form. Tym razem zrobiłam je w troszkę większym rozmiarze, aby mogły pomieścić wszystko, co sobie wymyśliłam. Całą koncepcję oparłam na tekturowych oknach Tima Holtza, w zestawie jest ich aż 10, więc mamy spory wybór. W każdym z okienek wstawiłam foliową "szybkę". Ja miałam już gotowe wzory, ale równie dobrze można na kawałku sztywnej folii nastemplować sobie coś według własnego pomysłu. Użyłam również mojego faworyta jeśli chodzi o wykrojniki z serii Colorize - Bloom. Tego typu wykrojniki składają się z kilku warstw, dzięki czemu złożony wzór jest pięknie przestrzenny i dość szczegółowy. Wymaga to troszkę pracy, ale efekty są tego warte. Na drugim tagu zrobiłam bukiet kwiatów w słoiku, tym razem użyłam stempli "Flower Jar" Stampers Anonymous. I z tym jest troszkę zabawy, ale czasem lubię pobawić się w tak stemplowanie, kolorowanie i układanie kompozycji. 
pozdrawiam
Kasia

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz