piątek, 7 lipca 2023

Serduszko z różą | Hannas

Nie da się ukryć, że sezon na róże trwa w najlepsze. Te przepiękne kwiaty zachwycają z wielu powodów - barwy, kształtu, zapachu. Jest tak wiele odmian róż, że trudno wybrać tę najpiękniejszą. Podobnie jak w naszym sklepie - jest tyle papierów ryżowych z różanym motywem, że trudno zdecydować, który zakupić, bo każdy jest inny i każdy jest śliczny. Kilka propozycji wrzuciłam w linkach pod postem :)
Ja w swojej pracy wykorzystałam papier z różą w lekkim odcieniu fioletu, która doskonale skomponowała się z farbą kredową w kolorze gołębiej szarości. Całą pracę dodatkowo udekorowałam wyciskami z masy superlekkiej. Na końcu przetarłam pastą postarzającą oraz czarnym żelem i zabezpieczyłam lakierem - najpierw półpołyskiem, potem matowym. Myślę, że takie serduszko może być miłym prezentem dla miłośnika róż :)
Pozdrawiam
Hannas

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz