wtorek, 6 czerwca 2023

Pudełko na zdjęcia | Zuza

Cześć. Tym razem jako inspirację przygotowałam pudełko na zdjęcia. Myślę, że większość z nas robi mnóstwo zdjęć, warto je wydrukować i zachować na pamiątkę nie tylko w pamięci telefonu. Zdjęcie na papierze ma nieocenioną wartość. Myślę, że taka szkatułka byłaby fajna również na prezent. W czerwcu mamy Dzień Ojca, wydaje mi się, że każdy tato ucieszy się ze zdjęć swoich dzieci, tym bardziej jak będą one zapakowane w ozdobne pudełko.
Moje pudełko jest niewielkie, ponieważ będzie skrywało zdjęcia o małych wymiarach. Na standardowe zdjęcia 9x13 lub 10x15 przyda się większe pudełko, a wyższe pomieści również więcej zdjęć. Pierwsza warstwa przyklejona na wieczko to docięty na wymiar papier w kolorze czarnym, kolejna warstwa to papier z kolekcji, która niestety nie jest już dostępna w Zielonych Kotach, ale na dole możesz znaleźć moje propozycje z innych kolekcji. Przed przyklejeniem kompozycji zrobiłam chlapania z tuszu Distress Oxide Broken China. Tekturki liści z zestawu „Natura” marki Mintay potuszowałam Distress Oxide Iced Spruce, następnie spryskałam delikatnie wodą i jej nadmiar odcisnęłam ręcznikiem papierowym tworząc delikatne plamki. Dodatkowo użyłam kilka gałązek wyciętych w czarnym papierze wykrojnikami od DpCraft. Aparat i klisza oraz kwiaty i serca to die cuts z kolekcji „Mamarazzi” Mintay. Moją kompozycję wypełnia porwany na kawałki tiul. Na koniec jeszcze raz delikatnie pochlapałam niebieskim tuszem skupiając się tym razem na kompozycji. Po przyklejeniu napisu z zestawu od Tima Holtza moje pudełko jest gotowe do zapełnienia fotografiami.
pozdrawiam
Zuza

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz