piątek, 30 czerwca 2023

Możesz być kim chcesz + video | Kasia

Cześć! Dzisiaj przygotowałam dla Was video, na którym możecie podejrzeć, jak wygląda mój proces tworzenia. Chciałam, aby projekt był mało skomplikowany i łatwy do powtórzenia, mam nadzieję, że poczujecie się zainspirowani. Używam tutaj wielu kolorowych produktów aby pokazać Wam, że tak naprawdę nie jesteście ograniczeni tym, co ja wybrałam do tej pracy. Nie da się ukryć, że moje ulubione farbki to Liquid Acrylics od Finnabair, ale równie dobrze sprawdzą się inne mocno napigmentowane media, mgiełki, a nawet akwarele. Większość wykorzystanych elementów to odlewy z foremek, które dają nam nieograniczoną liczbę dodatków, warto o tym pamiętać. Zachęcam Was do oglądania i komentowania, na pewno odpowiem na wszelkie pytania i wątpliwości.


pozdrawiam
Kasia

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz