sobota, 10 czerwca 2023

Art Journal + zapis pokazu z Łódzkiego Bigla Scrapowego | Anai

Dzień dobry dzień dobry :)
Ja dziś nieco wspominkowo - chciałam przypomnieć trochę nasz wyjazd na Łódzki Bigiel Scrapowy i mój pokaz dotyczący Art Journali.
Och! Cudowne to było przeżycie i niesamowicie się cieszę, że było mi dane spotkać na żywo osoby, które gdzieś tam śledziły już moje journalowe poczynania, a także osoby, które o journalowaniu nie miały pojęcia i przyszły posłuchać z czym to się je :)
Zapis pokazu możecie obejrzeć na naszym kanale YouTube:


A ja mam dla Was także zdjęcia dwóch wpisów - jednego, który stworzyłam na tym właśnie pokazie; i drugiego, który stworzyłam przygotowując się do pokazu.
Są one podobne, a jednak inne. Jak i różne były dni, kiedy powstawały. I to właśnie w art journalu między innymi uwielbiam!
pozdrawiam
Anai

Wykorzystane i prezentowane na pokazie produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz