środa, 28 czerwca 2023

Art journal z motywem cyfr | Zuza

Mój dzisiejszy projekt to inspiracja do czerwcowego wyzwania „Litery i cyfry”. Temat wyzwania jest świetny i daje wiele możliwości. Ja postanowiłam wykorzystać motyw liter i cyfr w art journalu. Do zrobienia tła wykorzystałam papier ryżowy w motyw starej gazety. Papier, który użyłam był kupiony kilka lat temu, ale niżej podrzucam te dostępne w sklepie. Po przyklejeniu i wysuszeniu papieru ryżowego pomalowałam go trochę białą farbą wykorzystując zarówno wałek jak i swój własny palec, oczywiście można skorzystać z pędzla. Chodziło mi o to aby trochę zakryć tę starą gazetę, tak by faktycznie stanowiła tło, a nie wybijała się mocno na pierwszy plan. Następnie przy pomocy maski z cyframi nałożyłam piaskową pastę strukturalną – bardzo ją lubię, jest delikatna i świetnie chwyta kolory, które na nią nałożymy. Przy pomocy tuszy Distress Oxide – Antique linen, Peeled paint oraz Iced spruce dodałam trochę koloru. Z czarnego papieru wycięłam kilka cyfr wykorojnikami od Sizzixa oraz DpCraft. Dodatkowo użyłam strzałek wyciętych w pasującym do całości papierze. Zdjęcie pochodzi z zestawu od Tima Holtza, Docięłam jego brzegi oraz delikatnie potuszowałam tło zdjęcia tymi samymi tuszami, których używałam wcześniej. A żeby było ciekawiej pocięłam zdjęcie na paski, ale dalej było mi za mało, więc paski pomieszałam i ułożyłam je nie po kolei. Na koniec dodałam napis z zestawu naklejek również od Tima Holtza.
pozdrawiam
Zuza

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz