środa, 24 maja 2023

MIni album biurkowy na Dzień Matki + video | Karolina

Hej Kochani! Przygotowałam dzisiaj dla Was tutorial na mini album biurkowy, który stworzyłam na bazie po zużytym kalendarzu biurkowym, ale którą w łatwy sposób można zrobić samemu i dostosować do swoim potrzeb. Ja swój stworzyłam na Dzień Matki dla mojej mamy, ale oczywiście możecie go przygotować na mnóstwo innych okazji. Ja już planuję kolejny na Dzień Ojca dla mojego męża, który będzie mógł postawić sobie taki album na biurku w firmie i zawsze móc na nas spojrzeć podczas pracy.
Tak naprawdę można stworzyć taki album na każdą jedną okazję i podarować każdemu. Ma on tą przewagę, że nie chowamy go na półce, a zdjęcia cały czas możemy mieć na widoku, a gdy nam się znudzą, to można wymienić karty i cieszyć się albumem na nowo.
Ja swój dodatkowo ozdobiłam kompozycją z ręcznie robionych kwiatów i papierami trzech polskich producentów.
Jak Wam się podoba taki pomysł na prezent dla mamy? 



pozdrawiam
Karolina

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz