wtorek, 11 kwietnia 2023

Nowe projektantki w naszym DT

Dziś chcielibyśmy Wam przedstawić nowe osoby, które od tego miesiąca dołączają do naszego Design Teamu. Zapewne wiele osób doskonale je już zna, a nawet kojarzy też z nami z dotychczasowych działalności. Zapowiadaliśmy już, że Zuza Kapała - nasza gościnna projektantka z ostatnich miesięcy -dołączy do nas na stałe, ale dodatkowo dołączyły do nas jeszcze dwie bardzo zdolne dziewczyny - Kasia Bogatko i Agnieszka Rzeżutka!

Poniżej znajdziecie trochę informacji o każdej z naszych nowych projektantek.  

Cześć, jestem Zuza, a w sieci znajdziesz mnie pod nazwą Barwny Umysł. Na samym początku chciałabym napisać, że bardzo się cieszę, że zawitałam ze swoimi projektami w progach blogu Zielone Koty. 
Moje miejsca w sieci: 
O sobie mogę napisać, że kreatywność i potrzebę tworzenia mam w genach. Rękodzieło jest w moim życiu od wielu, wielu lat, ale scrapbooking poznałam mniej więcej dwa lata temu. Ostatnio coraz bardziej lubię tworzyć mixmediowe prace, a czasami zdarza się, że zrobię coś metodą decoupage. Uważam, że nie da mi się przypisać jednego konkretnego stylu. Bywa, że mam ochotę na coś bardzo delikatnego i prostego, a bywa, że poszaleję z formą i kolorami. Myślę, że sami mogliście to już zauważycie podglądając moje gościnne występy na blogu Zielone Koty.

Cześć, mam na imię Kasia i w świecie szeroko pojętego scrapbookingu i mixed media jestem już ponad 12 lat. Na początku tworzyłam głównie kartki, albumy, ale szybko na moim biurku zagościły wszelkiego rodzaju media i to do dziś jest moja miłość. Lubię malować, chlapać, i postarzać. Wśród moich prac znajdziecie duże, pracochłonne projekty, ale uwielbiam również tagi i inne małe formy. Cieszę się, że będę mogła Was inspirować w zespole mojego ulubionego sklepu :)
Moje miejsca w sieci: 
Facebook: www.facebook.com/HandmadeByKasia/
YouTube: www.youtube.com/channel/UC0E7E99rR2AEOHCnJdpYkJQ

Mam na imię Agnieszka, w social mediach znana jako AgaDesignArt. Jestem mamą trójki dzieci i mam również urocza wnuczkę. Od 16 lat mieszkam i pracuje w Wielkiej Brytanii.
Rękodziełem zajmuję się od ponad 6 lat , I moją pierwszą miłością był decoupage. W międzyczasie doszły jeszcze mixed media i scrapbooking, a raczej tworzenie albumów które również uwielbiam. Moje prace cechują się tym że zazwyczaj są w stylu vintage bo taki mi najbardziej w duszy gra. 
Jest mi niezmiernie miło dołączyć do zespołu Zielonych Kotów i inspirować Was moimi pracami.
Moje miejsca w sieci:
Instagram:  www.instagram.com/agnieszka_rzezutka
Facebook: www.facebook.com/agadesignart
YouTube: youtube.com/@agadesignart - na tym ostatnim nie ma zbyt wiele 😅

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz