wtorek, 14 marca 2023

Wiosenna ramka | Ada

Witajcie kochani. Dzisiaj u mnie wiosennie i kolorowo. Słonko cudnie świeci i pozytywnie nastawia nas do kolejnych dni. Tęsknię za wiosną za ciepłymi słonecznymi dniami, spacerem po lesie i jazdą na rowerze. Zrobiłam pyszny gotowany sernik, który cudownie smakuje w połączeniu z kawą. Zapowiada się piękny dzień... Ale zanim pójdę na spacer z moim córkami, pochwalę się kolejną pracą jaką jest ramka i pisanka do mojej ostatnio zrobionej lawendowej szkatułki. Papier lawendowy z rowerem dostaniecie w naszym sklepie Zielone Koty . Każda strona tej kolekcji bardzo mi się podoba. Do kompletu dorobiłam pisankę z zającem, prostą ozdobioną białą konturówką. Obie dekoracje zabezpieczyłam lakierem matowym. Ozdobiłam je kokardkami vintage. 
pozdrawiam
Ada

Wykorzystane produkty:


Podobne papiery z zajączkami:


Podobny szablon:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz