niedziela, 26 marca 2023

"Timusiowe" kartki z transmisji LIVE | Anai

Dzień dobry :) 
Przychodzę do Was dzisiaj z kartkami stworzonymi przy okazji naszego ostatniego "lajwa". Obie inspirowane głównie nowymi produktami Tima Holtza. Obie kobiece. Obie bardzo bliskie mojemu sercu :) 
Jedna (ta z liczbą 23) powstała przed ajwem, a druga podczas. Świetnie się bawiłam przy ich tworzeniu, co jest zaskakujące o tyle, że przecież już bardzo długo nie robiłam kartek prawie wcale :) No ale - coś mi się nagle w mózgu przestawiło i teraz nie dość, że robię, to jeszcze najchętniej w formacie DL, którego kiedyś w ogóle nie rozumiałam... Zdecydowanie upodobania twórcze od czasu do czasu lubią się zmieniać!
Jeśli nie widzieliście jeszcze tej transmisji - serdecznie Was zapraszam: 


pozdrawiam
Anai

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz