piątek, 10 marca 2023

Mixed-mediowy kogut | Hannas

Uwielbiam wszelkiego rodzaju prace z kogutami czy kurami. Najczęściej tworzę w technice decoupage, ale dzisiejsza praca jest pewnym odstępstwem, choć dla mnie bardzo przyjemnym. 
Chciałam ozdobić bazę z hdf-u w kształcie koguta w taki sposób, aby pasował jako dekoracja do współczesnych wnętrz. Do pracy wykorzystałam różne media: gel, mgiełki, kredki, woski. Na pomalowanym białą farbą kredową koguciku za pomocą szablonu i gelu uzyskałam wzór paproci. A potem kolorowałam kredkami i pryskałam mgiełkami w taki sposób, aby otrzymać łagodne przejścia kolorystyczne. Reliefy przetarłam woskami. Kogucik jest kolorowy, jednak barwy są trochę przytłumione. Może dlatego, że właśnie takie lubię. Na końcu wzór podbiłam metodą suchego pędzla - całego kogutka przetarłam białą farbą kredową.
Wydaje mi się, że taka praca sprawdzi się zarówno jako ozdoba wielkanocna, jak i całoroczna.
Pozdrawiam
Hannas

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz