sobota, 14 stycznia 2023

Nowy Rok | DeriCrafts

Mamy już Styczeń, więc najwyższa pora zaopatrzyć się w kalendarz! Tym razem postanowiłam przygotować kalendarz na-biurkowy od podstaw, choć zazwyczaj korzystam z gotowców i tylko ozdabiam. Na na bazę kalendarza wybrałam gruby (300g) papier kraftowy, natomiast do ozdabiania zdecydowałam się na papiery od UHKGallery i kolekcję typowo marynistyczną. Całość kompozycji ozdobiłam przepięknie mieniącym się brokatem. Ciekawostką w tym projekcie jest natomiast oznaczenie dni. Rozważałam przeróżne opcje, aż wpadłam na pomysł wykorzystania mat magnetycznych cienkich, które z jednej strony podkleiłam pod kartkę kalendarza, dając tym samym odrobinę trójwymiarowości kompozycji, a z drugiej po wycięciu wykrojnikiem stworzyło bazę pod wskaźnik.
Jak wam się podoba taka propozycja?
Pozdrawiam,
DeriCrafts

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz