wtorek, 10 stycznia 2023

Mixed-mediowy tag ze złotem | Matilde

Witajcie w nowym roku!
Mam nadzieję, że będzie on dla Was niesamowicie kreatywny i być może zachęcający do eksperymentowania z nowymi formami rękodzieła :)
Ja przychodzę do Was z propozycję mixed mediowego taga, który z racji sporej ilości złotych mediów idealnie wpisuje się w nasze styczniowe wyzwanie.
Tło przygotowałam wykorzystując płytkę żelową, jednak po nałożeniu później pudru do embossingu, nie za bardzo widać pierwotnie odbity wzór. Niemniej, jeśli śledzicie moje konto na Instagramie, to będziecie mogli podejrzeć ten fragment procesu twórczego :)
Jak już wspomniałam, kolejnym etapem przygotowywania tła było odbicie w kilku miejscach stempli i posypanie tych odbitek złotym pudrem do embossingu. Dodaje ciekawej faktury i pięknego błysku. dołożyłam też gdzieniegdzie kilka odbitek już czarnym tuszem, żeby całość nie była zbyt jednolita.
Następny krok to ułożenie kompozycji. Ja mam dużą słabość do trybików i zębatek, więc i tym razem na nie postawiłam. Te srebrne to wycięty wykrojnikiem czarny papier, który następnie przeciągnęłam srebrnym woskiem. Te większe (oraz gwiazdki i zegar) to odlewy z foremek. Pomalowałam je tym razem brązową farbą akrylową, a następnie nałożyłam woski postarzające (są półtransparentne, dają naprawdę świetne efekty postarzenia) oraz błyszczący złoty wosk. Całość sprawia wrażenie starego złota.
Na koniec chłopiec, napis, oczko wykończone nitem i tag gotowy!
Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do własnych eksperymentów z mediami.
Matilde

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz