wtorek, 24 stycznia 2023

Life is a journey | Zuza

Cześć. Mam dzisiaj dla Was całkiem prosty wpis do art journala. Po zabezpieczeniu kartki białym gessem zrobiłam tło przy użyciu szablonu w kółka, a także szablonu z napisami oraz chlapań z różnych kolorów tuszy. Do zrobienia wpisu wykorzystałam kawałek papieru z kolekcji Craft o'Clock "Silver Heart Warrior", który przerwałam tworząc nieregularny brzeg, pod spód dokleiłam kawałek przedartej kalki. Tekturkę różę wiatrów pokolorowałam czerwonym i zielonym tuszem, tak aby pasowała do kolorystyki papieru. Kulę ziemską wycięłam z reszty arkusza wykrojnikiem od MimiCut (te już nie są dostępne, ale poniżej znajdziecie dostępne w sklepie wykrojniki z kulą ziemską od DpCraft). Pod wycięty kształt dołożyłam odrobinę sznurka oraz zwykłej nitki w kolorze żółtym. Dokleiłam jeszcze strzałki, jedną z papieru oraz dwie metalowe, a także napis z zestawu od Craft o'Clock. A na sam koniec dziurkaczem wycięłam kilka maleńkich kółek z papieru z kolekcji Silver Heart Wariiar i użyłam ich jako dekoracji dodatkowo nadając im odrobinę połysku przeźroczystymi perełkami w płynie Nuvo.
pozdrawiam
Zuza

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz