czwartek, 5 stycznia 2023

Kartka dla kobiety + video | Ewa

To niesamowite, że mamy już Nowy Rok i czas światecznej goraczki minął. Ale to nie oznacza, że nie ma okazji, na które warto tworzyć piękne kartki. W końcu już w styczniu obchodzimy Dzień Babci. Mnie od moich babć dzieli ponad 700km więc nie mogę wpaść do nich z odwiedzinami dlatego co roku staram się wysyłać im kartki. Moja dzisiejsza inspiracja to właśnie kartka dla babci, jest romantyczna, troche w stylu shabby. Powstała z kolekcji "Writtem Memories", która skrywa w sobie piękne elementy do wycinania m.in. z motywem książek i maszyny do pisania. To idealna kolekcja do stworzenia kartki dla mola ksiażkowego jakim jest mojaj babci. Mimo, że oczy nie pozwalaja jej czytać tyle ile kilka lat temu to nadal chętnie sięga po książki i odwiedza lokalną bibliotekę. Postanowiłam więc, że przygotuję dla niej kartkę właśnie z takimi elementami.
Kartkę ozdobiłam ręcznie robionymi kwiatami i dodałam trochę błysku w postaci brokatu i pięknych złotych cekinów. 


pozdrawiam
Ewa

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz