czwartek, 15 grudnia 2022

Kartka świąteczna | Aleksandra

Na naszym blogu właśnie ruszyło ostatnie w tym roku wyzwanie "Zimowy czas". A że święta tuż tuż, inspiracje skupiają się na temacie świąt. W końcu to już ostatni dzwonek na wykonanie kartek i ozdób. Moja kartka to przykład kartki namiotowej. Pamiętacie je jeszcze|? To kartka przestrzenna, podobna do popularnej sztalugowej. Różni się jedynie tym, że tył i przód łączymy niewielką harmonijką na dole, a wycinając okienko w przedniej części otrzymujemy sporo przestrzeni na ozdabianie. Dla tych co lubią tradycję, ta konstrukcja świetnie sprawdzi się do wyeksponowania szopki. Oczywiście nie tylko szopka, ozdobą mogą być również choinki, domki, skrzaty - co kto lubi. Tutaj wykorzystałam wykrojnik Świętej Rodziny Nellie's Choice, który bardzo lubię. Problemem okazał się stempel Cicha noc Agaterii. Okazał się spory. Jak to u mnie bywa, nie doczytałam jakiej jest wielkości, choć wymiary są oczywiście podane. Ostatecznie jednak napis wykorzystałam tak, by stał się dodatkową ozdobą. To tak w myśl zasady "jeżeli nie można czegoś ukryć, należy to pokazać" ;) W przypadku tej kartki życzenia umieszczamy z tyłu, w doklejonej kieszonce. Jeżeli lubicie kartki przestrzenne, to myślę że warto przypomnieć prostą konstrukcję kartki namiotowej.
pozdrawiam
Aleksandra

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz