piątek, 25 listopada 2022

Bombki świąteczne | Ada

W sklepach od dawna dekoracje świąteczne: cudowne kule, pozytywki, magiczne zimowe wioski. Lubię ten czas przed świętami, który przywołuje wspomnienia z lat kiedy byłam całkiem mała. Pamiętam tamte święta, choinkę, wspólny czas kolędowania. Moją ulubioną zabawą było kręcenie bombek na choince :) a ile ich spadło przez to kręcenie i się zbiło... - chyba wszystkie, które zakręciłam. Piękne wspomnienia, zapachy, smaki i piękny czas. 
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać bombki, które robiłam ostatnio na zamówienie. Robię ich taką ilość, że chyba wystarczy mi to robienie na kilka kolejnych lat. Robienie 50 sztuk jednakowych bombek jest monotonne i męczące, ale zadowolenie klientki rekompensuje wszystko.
pozdrawiam
Ada

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz