piątek, 14 października 2022

Motyle... | Justyna

Dzień dobry :) 
Dziś chcielibyśmy przedstawić Wam naszą nową gościnną projektantkę - Justynę, która w najbliższym czasie będzie Was i nas zachwycać swoimi pięknymi projektami. 
Napisała nam o sobie tak: 
"Cześć!
Na imię mam Justyna. Na co dzień mama trzech lobuziakow i żona męża :)
Rękodzieło to moja pasja, hobby, a także odskocznia od codziennych problemów i obowiązków.
Na ogół tworzę w technice decoupage i mixmedia, chociaż ostatnio stawiam swoje pierwsze kroki w scrapbookingu.
Moja dusza jest stara, uwielbiam styl vintage, przedmioty nadgryzione zębem czasu, a jak jeszcze mają swoją historię... Bajka :)
W mojej twórczości przeważają prace właśnie w tym stylu.
Vintage i spora ilość bitumu najtrafniej opisują moją rekodzielnicza przygodę.
W każdą ze swoich prac wkładam kawałek swojej duszy i serca.
Jeśli tylko masz ochotę, zapraszam Cię serdecznie do towarzyszenia mi.
Znajdziecie mnie na fb : Oczyma mej duszy  Oraz na Instagramie Justynagrygoruk.

Dziś witam się z Wami moją pierwszą gościnną inspiracją dla ZieloneKoty.pl :)
Motyle uwielbiam, postanowiłam je schować w super bazie w kształcie porstfela od SinpArtu :)
Jak Wam się podoba moja propozycja?
Pozdrawiam serdecznie
Justyna

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz