poniedziałek, 31 października 2022

ATC w klimacie Halloween | Alena

Dzień dobry :) 
Dziś mamy dla Was inspirację w klimacie Halloween od naszej nowej gościnnej projektantki - Aleny
Alena kilka miesięcy temu trafiła do Gdańska uciekając przed wojną, a dziewczyny z naszego sklepu i DT zorganizowały dla niej paczuszki z różnymi przydasiami na początek twórczej przygody w Polsce.
Teraz przeniosła się w okolice Elbląga, wynajęła mieszkanie i ustatkowała się. 
A my zachęcamy ją do tworzenia i z przyjemnością pokażemy Wam jej prace w ramach gościnnych występów na naszym blogu :) 
"Cześć wszystkim! Miałem szczęście dokończyć pracę dla ZieloneKoty.pl! Jestem Ukrainką, która przyjechała do Polski, aby ratować siebie i swoje dziecko przed wojną. Jestem bardzo wdzięczny wszystkim Polakom za pomoc i wsparcie w tym trudnym dla nas czasie.
Dziękuję dziewczynom z ZieloneKoty.pl za hojne i bardzo potrzebne prezenty do tworzenia. Kreatywność zawsze mi pomagała i wierzę, że nie jestem jedyna!
Dziś przygotowałem dla Was pracę o tematyce Halloween, zainspiruj się i twórz!"
Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz