czwartek, 15 września 2022

Taneczno-muzyczna kartka | Krysia

Moją dzisiejszą inspiracją chcę Was zachęcić do udziału w naszym nowym wyzwaniu, które nosi tytuł „Klucz”.
W głowie wirowały mi różne pomysły dotyczące klucza, ale gdy zobaczyłam kolekcję papierów ScrapAndMe "Beauties" - już wiedziałam, że moim „kluczem” będzie klucz wiolinowy.

Kartka powstała na pionowej bazie w formacie A6, którą ozdobiłam wyżej wymienionymi papierami. Potrzebowałam „muzycznego” tła, więc użyłam stempla z nutami. Dookoła przykleiłam przepiękne cekiny z brokatem. Paczkę baletnicy pokryłam glossy accents i zatopiłam w nim cekiny. To pomysł Anai – pokazywała go na livie z ATC. Kompozycja kwiatowa to elementy z arkusza do wycinania i moje kwiatki wykonane z foamiranu. Na końcu umieściłam klucz wiolinowy.
Mam nadzieję, że moja karteczka przypadła Wam do gustu i zachęciła do naszego wyzwania.
Pozdrawiam
Krysia

Wykorzystane produkty:


Możecie też wykorzystać:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz