poniedziałek, 19 września 2022

Ramka oklejona płótnem + kurs | Justyna

Witajcie, 
dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejny mini kurs na ramkę. Oczywiście na początku przygotowałam materiały, które mam zamiar wykorzystać. Zaplanowanie wszystkich materiałów jest bardzo trudne, więc pewnie jeszcze coś dorzucę w trakcie powstawania pracy.
Tym razem wykorzystałam okrągły element ramki HDF, który okleiłam płótnem introligatorskim w kolorze naturalnym. W taki sposób możecie stworzyć dowolne kształty ramek, a oklejenie kształtu płótnem samoprzylepnym jest bardzo proste. Na początku wycinam przybliżony kształt mojego koła (niezbyt się do tego przyłożyłam :) ) z płótna introligatorskiego i koło z papieru kraft, które przykleję z tyłu ramki.
Przyklejam płótno do bazy hdf i nożyczkami rozcinam płótno.
Następnie po kolei przyklejam przecięte paseczki do bazy delikatnie je naciągając.
I na koniec z tyłu przyklejam koło wycięte z papieru kraft.
Baza już gotowa, więc przystępujemy do ozdabiania. Z kwiatowego arkusza papieru Mintay Papers z kolekcji "Grandmas Attic" wydzieram kształt, który będzie podstawą kompozycji zdjęciowej. Pod brzegi podklejam strony z książki i dopasowuję je do bazy.
Moje zdjęcie podklejam warstwą tektury introligatorskiej oraz papierem kraft.
Zaczynam budować kompozycję. W pierwszej kolejności naklejam największe kwiatowe elementy wycięte z arkusza do wycinania, które podklejam resztkami tektury introligatoskiej.
Część wyciętych elementów tuszuję Distressem Ink w kolorze Tea Dye i buduję kompozycję pod zdjęciem. Wykorzystuję elementy z kolekcji oraz kawałki papieru.
Dodaję kolejne elementy mojej kompozycji. Jeżeli podklejam je tekturą to też dodaję kolejną warstwę tektury w środku kompozycji, gdzie przykleję zdjęcie
i dodaję kolejne elementy podklejając znaczną część na tekturę, żeby nadać kompozycji trójwymiaru. Na koniec dorzucam kilka kwiatów i ramka gotowa.
A tak wygląda gotowa praca:
podrawiam
Justyna

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz