piątek, 16 września 2022

Kartka urodzinowa/imieninowa w jesiennym klimacie + video | Ewa

Nadszedł czas na moją pierwszą jesienną inspirację w tym roku :) Co roku pomijam tę porę roku i mało tworzę prac jesiennych, ale w tym jest u mnie nieco inaczej. Wysyp pięknych papierów zachęca do tworzenia kartek w pięknych jesiennych barwach. W sumie jesień to moja ulubiona pora, lubię chłodne wieczory spędzane pod ciepłym kocem z kubkiem ulubionej gorącej herbaty lub czekolady z dodatkiem rozgrzewającego cynamonu. Tak więc w tym roku postanowiłam, że jesień zawita również w mojej pracowni. Jako pierwszą pocięłam kolekcję "Dzikie z natury" od Paper Heaven. Papiery te pełne są leśnego jesiennego klimatu, w elementach do wycinania znajdziemy mnóstwo grzybów, sarenek, choinek i pięknych kwiatów. Postanowiłam wyeksponować te elementy dlatego stworzyłam prostą kartkę z mnóstwem papierowych dodatków. Kartka nie zawiera elementów 3D, więc idealnie zmieści się do koperty, ale dzięki temu, że wykorzystałam warstwy nie jest zupełnie płaska. Jestem ciekawa czy Ty też lubisz tworzyć kartki w jesiennym klimacie?


Pozdrawiam
Ewa

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz