poniedziałek, 5 września 2022

Kartka "Leśne opowieści" | Aleksandra

Na naszej grupie ZieloneKoty.pl i Przyjaciele w ostatni "przydasiowy piątek", czyli dzień kiedy rozmawiamy o przydasiach, dyskusja dotyczyła wykrojników. Czy są niezbędne? czy można zrobić kartkę bez nich? Ja przyznaję, że uwielbiam wykrojniki, jednak na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę używając jedynie podstawowych narzędzi - nożyczki, klej i kość do bigowania. Tym razem wykrojniki odłożyłam na bok. Z papieru kraftowego wycięłam koło o średnicy 14 cm. Zależało mi, by mieściło się w pudełku. Do narysowania koła bazy i później tła, przydały się talerzyk i miseczka. Cała dekoracja to gotowe grafiki z nowej, bardzo leśnej kolekcji Paper Heaven "Dzikie z natury". Wystarczy wyciąć. Grafiki są piękne, chciałam jednak, by kolory były bardziej bursztynowe, jesienne i lekko ożywiłam je kredkami (tę technikę pokazywałam podczas naszej niedawnej transmisji na żywo). Kredki świetnie się do tego nadają. 
Na koniec dodałam nieco chrobotka reniferowego i napis. Czy więc wykrojniki są niezbędne? Oczywiście, że nie. Z powodzeniem można radzić sobie bez nich. Ja jednak nie zmieniłam zdania, dla mnie wykrojniki to jednak ulubione narzędzie :) 
pozdrawiam
Aleksandra

Wykorzystane produkty:


Podobne:

1 komentarz :