poniedziałek, 15 sierpnia 2022

Trzy pióra + video | DeriCrafts

Czy znacie bajki braci Grimm? Ja jako dziecko czytałam często, a jedną z moich ulubionych historii była ta o trzech piórach. Dlaczego wam to piszę? Ponieważ bajka ta, stała się moją inspiracją do przygotowania inspiracji dla was! A wszystko to wina jak zawsze wspaniałego Tima Holtza, który w najnowszej Halloween'owej kolekcji wypuścił dwa zestawy wykrojników, które koniecznie musiałam mieć ;) tj. uroczego Żabona - Myriona i fantastyczne pióra. Inspiracja z kolei to dekoracja do pokoju dziecięcego, prosta acz urocza z możliwością do rozwinięcia. I tak np. dodanie światełek może zmienić ten shadow box, w niecodzienna nocną lampkę dla waszych pociech. Jeśli zainteresowałam was taką tematyką, to zapraszam na nasz kanał, gdzie znajdziecie tutorial jak wykonać taka ozdobę do dziecinnego pokoju.


Tyle ode mnie na dziś!
DeriCrafts

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz