niedziela, 21 sierpnia 2022

Kobiecy wpis w art journalu w klimacie vintage + video | Karolina

Hej Kochani!
Jakiś czas temu pokazywałam Wam jak ozdobiłam okładkę art journala. Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym szybkim i bardzo przyjemnym wpisem. Oczywiście cały proces nagrałam, dzięki czemu możecie krok po kroku śledzić powstawanie wpisu, a także, mam nadzieję, tworzyć razem ze mną. 
Jak możecie zauważyć, głównym punktem mojej pracy jest portret ciemnoskórej kobiety z zestawu vintagowych postaci od Tima Holtza. W sklepie znajdziecie kilka takich zestawów, z całymi postaciami w różnej wielkości, a także z takimi popiersiami. Jest to bardzo fajny element, szczególnie jeśli lubicie tworzyć vintagowe prace, a nie macie odpowiednich zdjęć do oprawienia.
Kompozycja wokół mojej bohaterki powstała zaś za sprawą dodatków do wycinania z kolekcji Vintage Legend od ScrapBoys. Jeśli szukacie idealnie vintagowej, a zarazem kobiecej kolekcji, z naprawdę przepięknymi kolorami, to radzę Wam spojrzeć na tą konkretną.
W pracy użyłam naprawdę wielu różnych kolorowych mediów i technik, myślę, że znajdą się osoby, które będą tym zaskoczone. Zdradzam Wam też sporo moich ulubionych, bardzo prostych trików, które stosuję w swoich pracach.

Zapraszam Was do oglądania. 
  

pozdrawiam
Karolina

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz