piątek, 19 sierpnia 2022

Follow your heart - okładka | Matilde

Witajcie!
Dzisiaj chciałam zainspirować Was pomysłem na ozdobienie okładki notesu, albumu, albo - jak w moim przypadku - nowego art journala. Wszystko przygotowałam od podstaw, bo nie mogłam znaleźć notesu, którego kartki odpowiadałyby mi wielkością i były wystarczająco dobre na przyjmowanie mediowych wpisów. Do zrobienia okładek wykorzystałam szarą tekturę, którą okleiłam zaimpregnowanym płótnem (użyłam wprawdzie innego niż te, które są w sklepie, ale wydaje mi się, że będą one równie dobre :) ). Kolejny etap to psikanie trzema kolorami mgiełek, do momentu, kiedy kolory zaczęły się fajnie łączyć i przenikać. Mój poprzedni art journal był w odcieniach brązu, dlatego teraz postanowiłam postawić na niebieskości. Zanim zaczęłam układać kompozycję, nałożyłam przez maskę pastę strukturalną i dodałam kilka odbitek stemplami. Centralna ozdoba to kompozycja z różnych odlewów żywicznych, natomiast kłódka w kształcie serca to hdf z Artistiko. Wszystkie te elementy pokryłam matową farbą akrylową Pentartu. Ma idealnie kremową konsystencję i fantastycznie się rozprowadza. Kolejne warstwy to metaliczne woski. Na koniec niektóre fragmenty pociągnęłam delikatnie w kilku miejscach białym matowym woskiem, żeby całość nieco rozjaśnić i zmatowić. Wolne przestrzenie pomiędzy poszczególnymi elementami kompozycji zapełniłam kuleczkami Pentartu w dwóch rozmiarach i pastą Primy z pięknie mieniącymi się drobinkami. Na końcu dołożyłam napis i okładka gotowa :) 
Pozdrawiam serdecznie,
Matilde

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz