czwartek, 14 lipca 2022

Kartka imieninowa | Krysia

Moja dzisiejsza propozycja dla Was to karteczka imieninowa.
Kartkę wykonałam na gotowej kraftowej bazie z Rzeczy z Papieru. Moim zdaniem taka baza świetnie pasuje do papierów, które wybrałam – jest to kolekcja "Botany" od Mintay Papers o zachwycającej kolorystyce. Gdy ją zobaczyłam, to natychmiast pomyślałam o kwiatach Ewy Argalskiej i lustrzanym papierze w kolorze złota. 
Całą kompozycję ułożyłam na tekturowej ramce z ptaszkami, gdzie spodnią warstwę pomalowałam złotą, metaliczną farbą, aby dopasować ją do koloru lustrzanego papieru. Pod kwiaty podłożyłam sizal, listki wycięte z arkusza z dodatkami i trochę złotych gałązek wyciętych wykrojnikiem. Napis to stempel z P13. 
A na koniec dla dodatkowego „błysku” użyłam cudownych cekinów z brokatem, również w kolorze złota.
Miłego dnia
Krysia

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz