poniedziałek, 4 lipca 2022

All you need is love | Matilde

Hej, hej! Dzisiaj w ramach inspiracji mam dla Was layout. Chwilowo ta forma została u mnie zdetronizowana przez art journal, ale nie ukrywam, że prawdziwie cenne są dla mnie właśnie layouty. To w nich zamykam piękne wspomnienia i chwile, które warto utrwalić.
Jako bazę wybrałam piękny papier od Craft o'clock z kolekcji "Vintage treasure" - aktualnie niestety jest niedostępny, ale możecie znaleźć w sklepie podobne, równie piękne, kolekcje tego producenta. Ja zazwyczaj do layoutów wybieram gładkie papiery, które później uwielbiam wzbogacać według własnego uznania. Tym razem postanowiłam zmierzyć się z mocno ozdobnym tłem i dlatego uznałam, że nie będę już za wiele dokładać. Wokół kompozycji nałożyłam jedynie przez maskę delikatny wzór koronki, a po przekątnej dodałam kilka chlapnięć mgiełką. Postawiłam też na kilka dodatków - odlewów z różnych foremek, które pokryłam woskami. Dodałam błysku całej pracy nakładając w niektóre zakamarki pastę z mieniącymi się drobinkami i płatkami. 
Zapraszam do obejrzenia szczegółów 🥰
Pozdrawiam,
Matilde

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz