niedziela, 26 czerwca 2022

Soczysta kartka ślubna | Mirella

Pomyślałam, że kartka ślubna, jaką ostatnio zrobiłam, będzie świetną przypominajką o naszym czerwcowym wyzwaniu "Wymarzone". Bo cóż może być bardziej wymarzonego niż miłość? A ślub to przecież początek wymarzonego życia :) Osoba, dla której ją zrobiłam to wulkan energii - wybrałam więc bardzo energetyczny kolor oraz piękny, "soczysty" szablon. Farbę położyłam przez szablon szpachelką (pędzlem czy gąbką warstwa byłaby zbyt cienka, aby przykryć czarny kolor bazy), wykorzystałam też ją do zabarwienia wstążki na identyczny kolor. Napis wycięłam wykrojnikiem, nie mamy teraz podobnego w sklepie, ale na pewno można w tym celu wykorzystać wycięte osobno literki lub jakąś tekturową wycinankę.
pozdrawiam
Mirella

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz