wtorek, 14 czerwca 2022

Na wymarzone zakupy | Krysia

Temat naszego nowego wyzwania to „Wymarzone”. Myślę, że daje on wielkie pole do popisu. Mogą być np. wymarzone wakacje, wymarzone pudełeczko na biżuterię, a może być też bon na wymarzone zakupy. Ja właśnie stworzyłam kartko-skrytkę na taki właśnie wymarzony bon.
Do zrobienia kartek użyłam czarnego papieru wizytówkowego, z którego zrobiłam bazę. Okleiłam ją papierem scrapowym, pasującym do mojego mediowego tła – tutaj to czysta zabawa na papierze akwarelowym wodą i tuszami. Następnie wybrałam stemple, które okazały się strzałem w dziesiątkę. Kartki miały wywołać uśmiech u obdarowanego, więc dodatkowo pozwoliłam sobie na zabawne napisy, które wykonałam za pomocą stempli. Moje zwierzaczki przyklejone są na sprężynkach, więc kiwają się jak poruszam kartką. W środku jest mała przezroczysta, foliowa kieszonka na wymarzony bon.
Mam nadzieję, że moje karteczki Wam się spodobały i wywołały uśmiech na Waszych twarzach. 
A może nawet skorzystacie z inspiracji przy odpowiedniej okazji?
pozdrawiam
Krysia

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz