poniedziałek, 16 maja 2022

Sześciokątna ramka + KURS | Justyna

Witajcie,
dzisiaj chciałam Wam pokazać prosty kurs na ramkę. Znacie już moje zamiłowanie do prac ze zdjęciami i ostatnio wymyśliłam ramkę w kształcie heksagonu (sześciokąta). Za pomocą cyrkla przygotowałam szablon, który wycięłam w tekturze.
Wycięty kształt przykleiłam do papieru akwarelowego.
Przycięłam brzegi (szczerze to nie starałam się, żeby było zbyt równo ponieważ nie będzie tego widać).
Podkleiłam od spodu dociskając kością introligatorską.
Z tyłu podkleiłam metalową zawieszkę, przy pomocy gel medium i tył podkleiłam papierem kraft.
I baza gotowa. Możecie ramkę przygotować w dowolnym kształcie, a także okleić płótnem zamiast papierem akwarelowym.
Zaczęłam przygotowywać tło przy użyciu kredek Ranger Distress Crayons. 
Kredki rozcieńczałam wodą i chlapałam pędzelkiem. Papier akwarelowy fajnie współpracuje z kredkami i wodą. Nakładałam kilka warstw, które rozcieńczałam i suszyłam do uzyskania efektu, który mi się spodobał.
Tło postemplowałam stemplami do tła, dosyć niedbale wykorzystując dwa kolory tuszu.
I zaczęłam układać kompozycje warstwowe pod zdjęciami.
Zaczęłam budować kompozycję na mojej bazie. Trybiki, drut, patyk znaleziony nad morzem oraz kilka innych dodatków, chociaż może być tak, że nie wszystko wykorzystam lub coś dołożę.
Po ułożeniu kompozycji zaczęłam klejenie.
Nie mogło zabraknąć także kwiatka. W końcu jest wiosna ;)
Do tego napis tekturkowy i kaboszony, elementy z wykrojnika i ramka gotowa.
Sami widzicie jakie to proste. Spróbujcie, a tak wygląda efekt końcowy. 
I tak powstała ramka, która zawiśnie w mojej galerii.
Miłego dnia
Justyna

Wykorzystane produkty:


Podobne:

1 komentarz :

  1. Ramka wygląda wspaniale, ale czy to takie proste? no nie wiem jak mi to malowanie wyjdzie, bo ja antytalent malarski jestem;) ale dziękuję za pomysł i kursik:)

    OdpowiedzUsuń