poniedziałek, 23 maja 2022

Kartka z czterolistną koniczynką na szczęście | Aleksandra

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę, która świetnie pasuje do tematu majowego wyzwania “Co mi wiosną w duszy gra”, Minimalizm, spokój, jasne kolory - tak jak lubię. Tutaj jedynym ozdobnym elementem jest czterolistna koniczynka, a zieleń jedynym kolorem.
Tło przygotowałam za pomocą tuszy Distress. Zależało mi na białej ramce wokół plamy zieleni, więc wcześniej zabezpieczyłam papier taśmą wyznaczając dokładnie miejsce nałożenia tuszu. Pomieszałam kilka odcieni zieleni i stworzyłam delikatne przejścia od ciemniejszego do jaśniejszego koloru. Na ciemniejszej części tła pochlapałam wodą, a na jaśniejszej dodałam kilka ciemniejszych kleksów używając maski. Koniczynkę wykroiłam wykrojnikiem, przygotowalam napis, a na koniec dodałam jeszcze kilka kropelek Nuvo Vintage Drops.
pozdrawiam
Aleksandra

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz