piątek, 1 kwietnia 2022

Wielkanocna kartka z shadow boxem + video | Karolina

Hej Kochani!
Przygotowałam dzisiaj dla Was kolejny video tutorial.
Tym razem pokażę Wam jak wykonać taką wielkanocną kartkę z shadow boxem w eko naturalnym, lekko rustykalnym stylu. Powiem Wam całkowicie szczerze, że mam osobisty problem z pracami Wielkanocnymi i zazwyczaj robię ich bardzo mało albo wcale. Kocham Bożonarodzeniowe projekty, zaś te wielkanocne traktuję po macoszemu.
Od zawsze te święta kojarzą mi się z takim pstrokatym stylem i totalnie nie umiem w takie kartki i inne ozdoby. Jednak jestem absolutnie zakochana w Wielkanocy w takim właśnie naturalnym, ekologicznym rustykalnym stylu. Przepiórcze wydmuszki, rzeżucha, wytłoczki po jajkach, jakieś piórka trawki. Na pewno wiecie o jaki klimat mi chodzi. Z resztą chciałam go przenieść również na moją dzisiejszą pracę i nieskromnie przyznam, że ta kartka niezwykle mi się podoba. Jeśli zatem jesteście ciekawi, jak ją wykonać, to zapraszam Was do oglądania filmu, który czeka na Was na kanale sklepu!


pozdrawiam
Karolina

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz