wtorek, 26 kwietnia 2022

Kartka pop up w kobiecym stylu + video | Karolina

Hej Kochani!
Mam dla Was dzisiaj świeżutki video tutorial, tym razem nagrałam dla Was proces powstawania kartki, w nietypowym kształcie, czyli tak zwanej pop up card. Powiem Wam, że odkąd zrobiłam pierwszą tego typu kartkę, to naprawdę stałam się fanką tej formy, ponieważ zawsze przy tworzeniu niesamowicie się bawię, jest ona nietuzinkowa, a bardzo efektowna i u każdej obdarowanej osoby, szczególnie takiej, która nie znała wcześniej tej formy, wywołuje efekt wow, ale jednocześnie przez to, że możemy ją w sumie złożyć na płasko (pod warunkiem oczywiście, że nie naładujemy w nią zbytnio trójwymiarowych elementów), może być wygodniejsza na przykład do wysłania niż exploding box. 

Tym razem przygotowałam kartkę w kobiecym stylu i od razu, gdy wpadły w moje ręce te papiery od AB studio oraz nadruk na folii z sylwetkami eleganckich kobiet, w mojej głowie połączyły się w jedno i wiedziałam, że stworzę na pewno coś wykorzystując obie te rzeczy. W ogóle te folie to genialny dodatek do właśnie tej formy pracy. Moim zdaniem wygląda naprawdę fenomenalnie, więc fajnie, że na półkach w naszym sklepie znajdziecie kilka różnych tego typu folii do AB studio i od craft o'clock. Pomysł na tego typu pracę miałam już przy okazji Dnia Kobiet, jednak wtedy postanowiłam nagrać inny projekt, ale nic straconego, ponieważ taka kartka nada się na każdą kobiecą okazje, jak urodziny, imieniny, czy chociażby zbliżający się Dzień Matki. Zapraszam Was do obejrzenia filmu, szczególnie, że tym razem pobawiłam się trochę po raz pierwszy nagrywaniem na dwie kamery i jestem ciekawa, czy taki efekt spodoba się Wam, a tym samym film będzie dla Was ciekawszy i lepszy w odbiorze! 


pozdrawiam
Karolina

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz