piątek, 22 kwietnia 2022

Happy together - Layout | Matilde

Witajcie!
Z małą nostalgią sięgnęłam ostatnio po zdjęcia z ubiegłorocznych wakacji i oprócz mini albumiku, który już Wam pokazywałam, zrobiłam jeszcze m.in. layout. Kolorystyka może mało letnia, ale tamten dzień też za bardzo letni nie był, więc wydaje mi się, że idealnie oddałam nastrój tamtej chwili. Jak zazwyczaj w moich layoutach - zaczęłam od urozmaicenia tła dodając wzór naniesiony przez maskę, trochę zacieków i chlapnięć mgiełką oraz odbitki stemplami. Wybieram głównie te papiery, które nie mają wyraźnych wzorów. Mogę je wtedy dowolnie wzbogacić i skupić uwagę na zdjęciu i kompozycji wokół niego.
Jako dodatki wykorzystałam odlewy m.in. z maski Primy, które zagruntowałam czarnym gesso, a następnie pociągnęłam woskami, żeby nadać im bardziej realistyczny, metalowy wygląd. Podobnie zrobiłam z wyciętymi wykrojnikami zębatkami, z tym że do nich dołożyłam jeszcze pastę drobnoziarnistą, która nadaje fajnej, chropowatej struktury. Szkiełko w ramce z motylem to nic innego jak preparat glossy accents, który świetnie sprawdził się w tej roli. Dołożyłam naturalne gałązki, które owinęłam drucikiem, a puste miejsca pomiędzy ozdobami wypełniłam drobnymi kamyczkami Pentartu.
Pozdrawiam serdecznie!
Matilde

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz