poniedziałek, 7 marca 2022

Wielkanocna kartka z zajączkami | Aleksandra

Dzisiejsza inspiracja to moja pierwsza w tym roku kartka wielkanocna, a pewnie nie ostatnia. Przygotowywanie kartek, nie tylko wielkanocnych to chyba jedyne zajęcie, które pozwala mi choć na chwilę oderwać się od obecnych wydarzeń i złapać nieco oddechu. 
Moja kartka tradycyjnie już, w stylu clean&simple. Prosta forma, czystość, dodatki zredukowane do zera - to najbardziej mnie pociąga. 
Przygotowałam tło przez dodanie nieregularnych, pastelowych plam tuszami Distress i kilku chlapnięć. Zajączki wkleiłam na wydarty z papieru pakowego pas, podklejony tekturką, by dodać przestrzeni. Wcześniej wytuszowałam je lekko tymi samymi kolorami, które użyłam w tle. Na pasku dodałam nit i papierowy sznureczek. Na koniec dodałam napis Wesołego Alleluja, mając wielką nadzieję, że koszmary miną, a Wielkanoc to będzie naprawdę czas wesoły dla nas wszystkich.
pozdrawiam
Aleksandra

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz