czwartek, 17 marca 2022

Światełko nadziei | Anai

"Let the light of hope always enlighten your soul."
― Debasish Mridha

Taki cytat znalazłam, gdy zastanawiałam się - w jaki sposób podejść do tematu naszego wyzwania. Moja zardzewiała żarówka nie jest może oczywistym skojarzeniem z tematem "Nadzieja", ale ja jestem fanką skojarzeń nieoczywistych :)
Nadzieja w dużej mierze kojarzy mi się ze światełkiem w tunelu, z wiarą w lepsze jutro, z odradzaniem się na nowo. 
Bazę żarówki dostałam jakiś czas temu i nawet nie wiem, kto jest jej producentem, ale w naszym sklepie znajdziecie kilka podobnych. 
Jeśli chodzi o rdzę - troszkę tu sobie poszalałam eksperymentalnie ;) Mieszanka zestawu do tworzenia rdzy z pentartu, zestawu do efektu patyny z Primy, matowych wosków i jednego błyszczącego  oraz sporo cierpliwości - dały efekt, który szalenie mi się podoba. Mam nadzieję, że widać jego urok na zbliżeniach :) 
pozdrawiam
Anai

Wykorzystane produkty:


Podobne:

1 komentarz :

  1. Anai,jak zwykle niezrównana praca!Wszystkie Twoje prace inspirują mnie do tworzenia! Dziękuję Ci serdecznie!

    OdpowiedzUsuń